Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

        

    

       Tel. 600 236 412

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

W przypadku awarii lub uszkodzenia towaru będącego na gwarancji prosimy o kontakt e-mail - sklep@kons-met.eu -  w celu ustalenia szczegółów reklamacji.

Informujemy, że  oferujemy zawsze nowe, nieużywane i nieuszkodzone towary, które są sprawdzane przed wysyłką; dlatego za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy KONIECZNIE spisać protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę - bez takiego protokołu nie jesteśmy w stanie zrealizować reklamacji!

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Sklep internetowy Kons-Met nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu sprzedawanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio do serwisu producenta /importera, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera. Bezpośredni kontakt z serwisem wpływa na skrócenie procedury reklamacji oraz oszczędza czas. W związku z tym zachęcamy do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem

1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

2. Reklamacje składane przez Klientów będących konsumentami rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w przepisach ustawy Kodeks Cywilny dotyczących rękojmi za wady.

3. Podstawą rozpatrzenia reklamacji nabytych towarów jest dowód zakupu ( paragon/faktura ), oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny dołączony do reklamowanego towaru

4. W opisie reklamacji należy podać:

    -  informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,

     -   żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży,

     -   swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

5. Reklamację można złożyć na przykład:

    - pisemnie na adres Sprzedawcy

    - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sklep@kons-met.eu

    - osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

6. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

7. Reklamowany towar razem z dowodem zakupu i formularzem reklamacji może zostać dostarczony:

    -  osobiście do siedziby firmy,

    - przesłany firmą kurierską na adres: Kons-Met, 96-100 Skierniewice ul. Kozietulskiego 28.

   

    Reklamowany przez Państwa towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

FORMULARZ REKLAMACJI


KOSZTY TRANSPORTU PONOSI KUPUJĄCY ( NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM LUB DO PACZKOMATU )

Witryna stworzona na platformie