Procedura reklamacyjna
W przypadku awarii lub uszkodzenia towaru będącego na gwarancji prosimy o kontakt e-mail - sklep@kons-met.eu - w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
Informujemy, że oferujemy zawsze nowe, nieużywane i nieuszkodzone towary, które są sprawdzane przed wysyłką; dlatego za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy KONIECZNIE spisać protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę - bez takiego protokołu nie jesteśmy w stanie zrealizować reklamacji!
Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej
Sklep internetowy Kons-Met nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu sprzedawanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio do serwisu producenta /importera, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera. Bezpośredni kontakt z serwisem wpływa na skrócenie procedury reklamacji oraz oszczędza czas. W związku z tym zachęcamy do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem
1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
2. Reklamacje składane przez Klientów będących konsumentami rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w przepisach ustawy Kodeks Cywilny dotyczących rękojmi za wady.
3. Podstawą rozpatrzenia reklamacji nabytych towarów jest dowód zakupu ( paragon/faktura ), oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny dołączony do reklamowanego towaru
4. W opisie reklamacji należy podać:
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży,
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
5. Reklamację można złożyć na przykład:
- pisemnie na adres Sprzedawcy
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sklep@kons-met.eu
- osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
6. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
7. Reklamowany towar razem z dowodem zakupu i formularzem reklamacji może zostać dostarczony:
- osobiście do siedziby firmy,
- przesłany firmą kurierską na adres: Kons-Met, 96-100 Skierniewice ul. Kozietulskiego 28.
Reklamowany przez Państwa towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
KOSZTY
TRANSPORTU PONOSI KUPUJĄCY ( NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM LUB DO PACZKOMATU )